Kordumakippuvad küsimused

 

1.Millega erineb Retro24 teistest kuulutusteportaalidest?

2. Mis kaup on Retrokaup?

3.Kas registreerimine on kohustuslik?

4.Kuidas avada konto?

5.Kas kuulutada saab ka tasuta?

6.Kas lisateenuste hinnad kehtivad kõikide kuulutuste puhul?

7.Kui palju ja millised on lisateenused?

8.Kuidas saab kuulutuse eest tasuda?

9.Kas saan oma aktiivseid kuulutusi näha?

10.Kas kuulutust saab vahepeal muuta?

11.Kuidas saan muuta oma kontaktandmeid?

12. Kuidas saab krediiti kontole laadida ja kas seda saab ka tagasi arvele kanda?

 

1. Retro24.ee on esimene kuulutusteportaal Eestis, kus on esindatud vaid ajalooga seotud esemed ja teenused. Sellega on loodud  kuulutustekeskkond ühiste huvide ja silmaringiga inimestele, kes hindavad ajalugu ja peavad lugu möödunust. Retro24  portaalis on esindatud kõik eluvaldkonnad.

2. Retrokaubaks saab üldjuhul liigitada kaupa, mis on vana. Oleme arvestanud, et kakskümmend viis aastat ja vanemad asjad saab lugeda juba tõupuhtaks retroks. Retro ise on tinglik sünonüüm vanale ja ka antiiksele kaubale, kuid ka uus, mis luuakse vanaaega silmas pidades, on Retro.

3. Retro24 portaalis on võimalik kuulutusi lugeda ja vaadata ka ilma registreerimata. Kuulutuse sisestamiseks on aga vajalik luua oma kasutajakonto.

4. Kasutajakonto loomiseks tuleb valida ava konto ja täita vajalikud lahtrid. Konto loomine on lihtne ja seda saavad teha kõik firmad ja eraisikud. Firmakonto avamisel peab märkima asutuse täpsed andmed ja konto esindaja kontaktandmed. Firmakonto puhul saab kuulutusele lisada erinevate kontokasutajate andmed. Samuti saab iga kasutaja lisada oma kuulutusele profiilifoto.

5. Vastavalt hinnakirjale saab Retro24 portaali kuulutusi laadida ka tasuta - üldjuhul onkahenädalase perioodi puhul erakuulutused tasuvabad. Erandiks on vaid kinnisvara, sõiduaotod, veoautod, bussid ja mototehnika. Täielikult tasuta on Retro24 portaalis kuulutamine kirjanduse ja otsin tööd rubriikides. Kampaania korras on kõik tavakuulutused 2015-2016 aastal kuni 60 pevaks tasuta.

6. Jah, lisateenuste hinnad kehtivad nii era- kui ärikuulutustele. Lisateenuste hinnad on rubriikide lõikes erinevad. Kindlasti tuleks hinnakirjadega tähelepanelikumalt tutvuda.

7.Lisateenused annavad kuulutajale võimaluse oma kuulutust paremini ja edukamalt esitleda. Lisateenuste loetellu kuuluvad:

a) Pildiga kuulutus avalehel - Avalehele mahub korraga kolmkümmend pildiga kuulutust. Pildile klikates avaneb kuulutuse sisu;

b)Pildiga kuulutus rubriigi esilehel - Rubriigi esilehele mahub korraga kümme pildiga kuulutust. Pildile klikates avaneb kuulutuse sisu;

c) Kuulutuse taust värviline - Kuulutuste nimekirjas on antud kuulutuse taust tavapärasest erinevat värvi;

d) Kuulutuse pealkiri rasvaselt punasega;

e) Eelisjärjekorra tasemed - Tasemed on märgistatud sümboliga "R". Mida rohkem on kuulutusel sümbolit "R", seda kõrgemal see püsib, sealjuures sõltumata kuulutuse sisestuse kuupäevast. Tasemeid on kokku 5. Kui korraga on mitu võrdse tasemega kuulutust, siis on eelisjärjekord hilisemal sisestajal.

8. Kuulutuse eest on võimalik tasuda kolmel viisil: pangalingi kaudu, kontole laetud krediidiga või pangaülekandega. Teie kontole laekub ka arve, mis on vajadusel võimalik välja printida.

9. Enda kuulutusi saab näha oma kontole sisse logides. Klikates hiirega minu kuulutused, saab näha kõiki oma aktiivseid ja mitteaktiivseid kuulutusi.

10.  Kõiki kuulutusi saab muuta ja täiendada. Oma kontolt sisenedes minu kuulutused ja muuda, avaneb võimalus teha kõik vajalikud muudatused.

11. Kontaktandmeid saab muuta oma kontol valides seaded.

12. Soovides laadida oma kontole krediiti, tuleb valida menüüribast krediit. Edasised juhised ilmuvad ekraanile. Olles määranud soovitud krediidisumma, laekub kasutaja e-posti vastav arve. Arve tasutud, saabub kasutajakontole tellitud summa. Krediiti on võimalik ka tagasi laadida. Tagasimakse toimub kolme tööpäeva jooksul.